Αρχική   \   Έργα  \   Εκθεσή Κήπου (Γερμανία)

ΕΚΘΕΣΗ ΚΗΠΟΥ (ΓΕΡΜΑΝΙΑ)



Πατήματα Αντίκ Καβάλας, Πατήματα Μούλτι και Βότσαλο Άκρον σε γνωστή έκθεση Γερμανίας με θέμα το κήπο.

Μέσα σε ένα αστικό και αποπνικτικό περιβάλλον, όλο και περισσότεροι άνθρωποι επιθυμούν ένα καταφύγιο μέσα στο οποίο μπορούν να βιώσουν την φύση με όλες τους τις αισθήσεις. Μία τέτοια ευκαιρία και έμπνευση δόθηκε στον κόσμο που παρακολούθησε γνωστή έκθεση με θέμα τον κήπο. Ο «ΑΚΡΟΛΙΘΟΣ» συμμετείχε στην συγκεκριμένη έκθεση, που έλαβε μέρος στην Γερμανία και είχε ως θέμα την αστική κηπουρική, στην κατηγορία “POS GREEN SOLUTION ISLAND” με θέμα “Wellness in Nature” και “Kids garden”. Μετά από πρόσκληση που έλαβε από τους διοργανωτές, η εταιρεία παραχώρησε κάποια από τα προϊόντα της ώστε ο αρχιτέκτονας Oliver Mathys να τα προβάλλει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τοποθετημένα σε ένα τεχνητό κήπο. Τα υλικά που παραχωρήθηκαν ήταν «Πατήματα Αντικ Καβάλας», «Βότσαλο Άκρον» σε διαστάσεις 1-3cm και 3-6cm καθώς και «Πατήματα Μούλτι». Ο αρχιτέκτονας των χώρων της έκθεσης Oliver Mathys μας μίλησε για τα προϊόντα καθώς και για την έμπνευση που είχε να δημιουργήσει ένα τοπίο τύπου Βόρειας Ευρώπης. Σε συνέντευξη που μας παραχώρησε, είπε ότι «Τα πατήματα παρείχαν ευκολία και λειτουργικότητα στο βάδισμα γιατί είναι συμπαγή και προσφέρουν πολύ καλή πρόσφυση λόγω της δομής και της κατεργασμένης μορφής τους. Αυτό ήταν πολύ σημαντικό κατά την διάρκεια της έκθεσης καθώς χιλιάδες άνθρωποι περπατούσαν πάνω σε αυτά.» Η κυριότητα του “Wellness in nature” βασίζεται στην δημιουργία αίσθησης κήπου χωρίς να υπάρχει κήπος. Αυτό, ο αρχιτέκτονας Οliver Mathys κατάφερε να το πραγματοποιήσει με μεγάλη επιτυχία δημιουργώντας μια παιχνιδιάρικη διάθεση, συνδυάζοντας τα Πατήματα Αντικ Καβάλας με τα βότσαλα Άκρον. Τα προϊόντα αυτά προσέφεραν στον χώρο «μια ευχάριστη χρωματική αντίθεση» γιατί η σκέψη του αρχιτέκτονα ήταν να χαλαρώσει τον χώρο. Τέλος, o Oliver Mathys αναφερόμενος στην γενικότερη εικόνα που αποκόμισε από τα “POS island” και την συνεργασία που είχε με την εταιρεία μας, δήλωσε ότι «Είναι σημαντικό να δημιουργείται μια συνολική πειστική εντύπωση. Είναι σαν ένα παζλ: αν λείπουν μερικά κομμάτια, τότε η εικόνα είναι ελλιπής. Τα προϊόντα σας έκαναν την εικόνα να είναι ολόκληρη.»